Premi Liebster

La sorpresa va ser meva quan abans d’ahir rebo un missatge de la Montse dient-me que m’atorgava el premi Liebster…  Ja ho vaig veure que en Miki li ho donava a ella i em vaig alegrar molt!! Però em pensava que era un premi que es donava entre coneguts i a posts ben escrits i de gran qualitat. De fet, jo admiro molt el bloc de la Montse, per la seva qualitat en escriure, pels seus posts crítics, pels seus relats sorprenents!… i perquè no hi ha faltes d’ortografia! Sempre he pensat com ella pot tenir la sang tan freda de respondre els nostres posts  amb tota tranquil·litat i, fins i tot, a vegades amb felicitacions i agraïda descobrint algunes faltes d’aquelles esgarrifoses! Jo mateix ahir vaig respondre un comentari a en Pons i de les sis paraules que contenia una era un pronom feble i ja vaig tenir problemes! Vaig estar mitja hora per escriure sis paraules i encara no estic segura d’haver-ho fet bé! Així que imagineu el que trigo en escriure un post!

A mi el que m’agradaria és que el meu bloc fos útil i que si un divendres a la tarda, asseguts al sofà preveniu un cap de setmana soporífer, s’encengui una bombeta que digui: ai! si podem mirar el bloc d’Aficionatsalssenders i agafem una excursió fàcil i propera! Respirar aire més bo que el de l’avinguda de sota de casa, xerrar amb els amics, suar una miqueta, fer fotografies, admirar el paisatge… tot això sense perdre’s!!! Aquest és l’objectiu! Tot i que perdre’s forma part de l’aventura!

 Doncs això del premi Liebster és una iniciativa molt bonica que consisteix en premiar a 5 blocs que creguis que s’ho mereixen i que tinguin menys de 200 seguidors.

Les normes són:

1.- Copiar i enganxar el logo del premi al bloc, i enllaçar al blocaire que t’ho ha otorgat.

2.- Nominar als teus 5 blogs favorits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar un breu comentari en els seus blocs per fer-los saber que han rebut el guardó.

3.- Demanar i esperar que aquests bloggers passin el guardó a altres 5 blogs.

Ens ha comentat la Montse que Liebster significa “favorit” en alemany. Així que ara ja no em sona tan estrany aquest nom i puc escollir millor els meus cinc guanyadors preferits!

1. CONJUNTBUIT: Pels seus posts de crítica social i política quan a vegades sembla que el que ens envolta surt de la nostra lógica i, sobretot, pels seus originals relats curts. En ConjuntBuit té una manera peculiar d’escriure, per mi, preciosa i t’animo a ser molt productiu, tant, com la imaginació t’ho pugui permetre! 

2. ALAPRESTATGERIA: Un fantàstic bloc de manualitats! Estan posades en totes les paraules impronunciables que existeixen: amigurumis, scrapbooking, washi tape…!!! No sé ni si ho estic escrivint bé! Creen coses increïbles i originals!!! I el que m’agrada més, reciclen!

3. XINOXANO, caminades per a no excursionistes: Després de fer el meu bloc vaig descobrir que n’hi havia més de la mateixa temàtica (Clar!) i em quedo amb aquest! Excursions senzilles, per fer en família i amics. Pel simple fet de gaudir, de la natura i del senderisme. Explicacions precises i amb fotografies on amb fletxes indiquen cap a on seguir el camí, si us perdeu, ara si que ja és culpa vostra eh ehem.

4. PEL PLAER DE CUINAR: He de dir que sóc seguidora de centenars de blocs de cuina, perquè a banda de caminadora, sóc una fan incondicional al forn i als fogons! Tot i així jo no sóc de les que creo ni de les que em surten bé les receptes, però temps al temps. He de dir també que els blocs de cuina semblen un ghetto del món blocaire, sembla que només s’escriguin entre ells, fan concursos entre ells, sembla que només es tinguin enllaçats a ells, i comecen a fer una mica de Ferran Adrià amb ingredients que no sé on trobar i amb receptes gairebé per a professionals … etc Potser és només una sensació eh. Però en aquest bloc m’hi he sentit molt ben acollida! És un bloc que acaba de començar, però ja he pogut fer alguna de les seves receptes i són senzilles, però donen un resultat espectacular!! Així que si us voleu animar a la cuina o teniu algun àpat especial i us toca posar-vos-hi, aquí és un bon lloc per on començar!

5. JORDI GIRONÈS: Per mi aquest bloc és la barreja perfecta! Un aficionat al senderisme ens exposa les seves espectaculars fotografies de llocs de fotografia dels meravellossos paratges de Catalunya que hi camina i, aficionat també, de la meteorologia, ens explica com i perquè canvia el temps usant entenedors gràfics i senzilles explicacions. A partir d’ara ja podeu consultar, perquè aquest estiu és més calorós que l’anterior etc. És el complement perfecte al meu bloc, em manquen coneixements de la nostra interessant i preocupant meteorologia i les fotografies són realment increïbles!

I fins aquí els premis, tot i que m’agradaria fer una MENCIÓ ESPECIAL, a algú que no li he pogut donar el premi, perquè com diu en Miki, ja està dintre la piràmide! És a en Crític de Cine, gràcies al qual veig pel·lícules d’una mica més de qualitat que les de sofà de diumenge! M’encanta llegir les seves crítiques després de veure les pel·lícules, em fan adonar de coses que ni les havia percebut!

17 responses to “Premi Liebster

  1. Felicitats!, felicitats!, felicitats!. T’ho mereixes, la Montse ha fet molt bé.

  2. Ep, merci per la menció especial!!! He estat un dies fora i ara que arribo em trobo que tothom va otorgant aquests premis de manrea que la meva llista, cada cop, va sent més curta. Hauré de respondre ja!!!

  3. Alça que no ets exagerada ni res! Mira, ara que dius això de ser un premi per donar “entre coneguts i posts ben escrits”, he de confessar que de tots els comentaristes només conec físicament a una persona i tota la resta (tret del Miki i en Tomàs, que els he vist en foto) m’hi podria creuar pel carrer i no saludar-los perquè no els conec de res. Pel que fa a l’escriptura… a veure, si ho fas “tan malament” com saps que jo ho faig bé? (AHÀ, t’he enxampat!😉 ). Suposo que tots en algun moment ens quedem davant d’una frase pensant “li?”, “hi?”, “lo?”, “en?” i a sobre el teclat es declara en vaga i deixa de marcar algun accent que juraries que havies posat. Opino que el més important és expressar-se i fer-ho en la nostra llengua i si mai publiquem un llibre ja vindrà un corrector a arreglar el desgavell😀

    Et felicito per la tria, no coneixia cap de les teves propostes i les trobo molt interessants. Suposo que aquest és l’objectiu del premi: donar a conèixer a la resta quines són pel nostre gust “les joies de la corona”, perquè no pel fet de no tenir un seguiment multitudinari deixen de ser interessants i escrits amb tot l’afecte. En prenc nota i de nou felicitats: et mereixes el premi amb escreix.

  4. Gràcies pel premi Aficionats!
    La veritat és que no me’l mereixo per la poca productivitat, però si així ho creus, s’agraeix i m’anima a continuar en la creació de relats… no sé que li trobes de preciós a la meva forma d’escriure, però en fi, per gustos… jejeje
    Ara que no sé si trobaré cinc blogs de menys de 200 visites que no s’hagin anomenat.

  5. Moltes, moltes, moltes, moltíssimes gràcies! mai quan vaig iniciar aquesta aventura del bloc, hagués pensat que algú em podia atorgar un premi! avui quan he obert el correu i ho he vist me emocionat! tenia al meu home al costat i li he dit abraça’m que m’han donat un premi!!! ell flipava! je, je… en fi, que gràcies en primer lloc per ser una de les meves primeres seguidores, gràcies per provar les meves receptes, i gràcies per recomanar-me, desitjo continuar contribuint al teu raconet de cuina! jo m’ho passo molt bé, i m’encanta rebre aportacions de tothom que em va seguint, com tu! això m’aporta energia i ajuda a continuar publicant amb molta alegria!
    Ara, espero trobar 5 blocs de menys de 200 seguidors! però tardaré algun dia!
    gemma.

  6. upps! he posat el meu nom enlloc del nom del bloc! això es l’emoció! en fi, que sóc jo, la gemma de Pel plaer de cuinar!

  7. Hola, no està malament que la primera vegada que deixo un comentari al teu bloc sigui per felicatar-te pel premi que t’han atorgat.

  8. ola soy el carlos no me gusta

    • Hola! Víctor que et fas passar pel Carlos! A les 11h esteu a classe eh, a mi m’agrada molt que investigueu pel bloc, però quan hi ha classe s’ha d’estar atent! Així que visiteu-me per la tardaaa!!

      Fins demà!!!

  9. uooo! felicitats!!!

  10. “Pons i els pronoms febles” en podriem fer una peli de terror xD

Deixa un comentari

