Premis Bloc Catalunya 2012

Avui m’ha enviat un missatge una amiga de la universitat i m’ha dit: crec que surts en l’espai internet de tv3! I una altra m’ha enviat un correu amb el link del video que us enllaço a continuació:

Al principi em pensava que m’haurien recomanat, fent algun programa especial de sortides de cap de setmana o estiu, però al final resulta que el que s’anunciava eren els premis bloc 2012, resulta que només començar hi surt el nom del meu bloc (segon 7-8). Fa il·lusió eh! S’ha de dir que la Manxi i l’Eulàlia, les meves amigues de la universitat, tenen bastanta bona vista, perquè l’aparició és fugaç!

M’hi vaig presentar no per pensar que el meu bloc és el millor de la categoria, ni per guanyar, sinó perquè penso que pot ser una eina útil pels altres. Gent que potser té interès de fer escapades allunyades del turisme convencional, tranquil·les i en entorns propers però no per això menys bells. Penso que pot ser una bona manera de donar-lo a conèixer.

La veritat és la primera vegada que hi participo i no sé gaire com funciona però per poder votar s’ha d’estar registrat a STIC.CAT, és molt senzill i gratuït i no t’atabalen amb correus electrònics. Cada usuari tindrà 15 vots, un per cada categoria. Jo estic en la de turisme i crec que sóc la primera perquè estan en ordre alfabètic. Es pot votar fins al 10 de setembre de 2012. I per inscriure-us i informar-vos de les votacions podeu clicar el link.

Els punts forts del bloc penso que són la proximitat, no és requereix ser un alpinista ni molt menys un experimentat senderista per seguir les excursions proposades al bloc, tot i que n’hi ha de tots els nivells! I un altre és la búsqueda per comarques o espais naturals de les pestanyes superiors que poden ajudar a la recerca del que interessa sense ser seguidor del bloc, però no per això deixa de ser un bloc dinàmic que es pot consultar i comentar sense necessitat de fer les excursions.

Els punts febles són que hi ha blocs molt més ben documentats i que utilitzen eines més modernes com per exemple el GPS que permet baixar els tracks de les excursions i seguir-les amb més precisió que les meves cròniques escrites. I que la varietat de post que el fan idoni per seguir-lo com a bloc ordinari, pot ser que li faci també mancar de coherència, tot i que intento que tot giri sobre un mateix eix: GAUDIR DEL NOSTRE ENTORN.

Bé, no sé si tinc més punts forts o febles, vosaltres que ho veieu des de fora em podeu ajudar a saber-ho si voleu.

8 responses to “Premis Bloc Catalunya 2012

  1. 🙂 me n’alegro d’haver-ho vist!
    Estic amb tu que és important donar-lo a conèixer, és molt interessant i tinc pendent de fer una de les rutes que has publicat.
    Sort en el concurs🙂 Petó!

  2. Ei! I tant que té punts forts (no és per tirar-me floretes, però això demostra jo tinc bon nas per triar blocs interessants😉 ). M’ho miraré amb calma i ja pots comptar amb un vot😀

  3. Felicitats!, això pot ser una empenteta a un blog que com molt bé dius pot ser d’utilitat per a molts.

    Sort amb els premis!!

  4. Ben fet en aquest món de l’internet, aquests premis són un recurs per a fer-te còneixer, Aquest blog és mot interessant.

  5. Hola! ja tens un vot!!! i si, crec que tens un bloc molt útil! i interessant! Petons!

  6. Ànims. Aviat començo les vacances i ja m’hi passaré per votar-te. Què vaig molt bé.

Deixa un comentari

