Propostes per aquest estiu

Sóc de les que organitza les vacances a última hora, i com no, encara estic en ple procès de preparació! Si encara sou dels que encara no sabeu què fer aquest estiu el millor és fer una escapada curta de tres dies a una setmana. A Catalunya hi tenim llocs esplèndids per passar uns dies tranquils, desconnectats de les males notícies que rebem últimament i fent “bona vida”. Molt poquets han estat descrits en aquest bloc, però a continuació us en faig cinc cèntims:

  • El primer que us recomano és una estada al Ripollés, és un lloc fresc, allunyat de la xafogor Barcelonina, amb moltes possibilitats d’allotjaments i d’excursions i d’altres activitats. En aquest bloc trobareu múltiples excursions a prop de Camprodon, per mi, les millors, l’excursió a Beget, la pujada a l’ermita de Sant Antoni i si sou de poc caminar hi ha dues de curtetes i planeres, l’excursió de les fonts i l’itinerari de natura i cultural.
     
  • També us recomano la Costa Brava, és una zona imprescindible per l’estiu. Tampoc no es passa extremadament calor, hi ha muntanya i platja per a tots els gustos i pobles increïbles. En aquest bloc hem us donem a conèixer alguns pobles de l’empordà i sempre és recomanable fer algun tros de la GR92 o del camí de Ronda; tots són preciosos!
     
  • Una altra excursió completa és la dels Castells de Besora i Montesquiu, és una excursió circular, preciosa, amb bones vistes, vegetació frondosa, passa per una cascada, … és una de les meves preferides! I tan sols heu de baixar a la parada de renfe de Sant Quirze, i disposar d’un dia sencer, clar…
     
  • I, finalment, si disposeu de més pressupost i dies, podeu consultar la crònica del viatge, de moment, la única que hi ha al bloc, però n’hi ha més a la cua, de Mallorca! Hi trobareu múltiples pobles per visitar i cales per banyar-vos-hi! Una illa encantadora!

Espero que passeu unes bones vacances!!!! I que ens pogueu comentar quins plan teniu per aquest estiu!!!!

Aprofito per dir-vos, als que em llegiu normalment, que he canviat tots els posts (d’excursions) anteriors adaptant-los al nou format de posar el recorregut en un pdf per poder-los imprimir.

I finalment, perquè rigueu una mica, dir-vos que m’he equivocat en inscriure’m als premis bloc 2012!!!!, i ja puc sortir a la tele i tot el que vulgueu, que m’he deixat una essa al link on la gent clica per veure el bloc… aquestes dues esses són ben traïdores! Així que els meus vots seran de confiança cega i la meva idea de donar-lo a conèixer haurà d’esperar…

BON ESTIU A TOTHOM!!!!!

7 responses to “Propostes per aquest estiu

  1. Gràcies per les propostes, jo com sempre aniré cap el Montsià, allà tinc les arrels i allotjament gairebé regalat… a part m’hi trobo bé i desconnecto totalment de Barcelona i Olesa de Montserrat.

    Que passis un fantàstic estiu i a seguir així!!

  2. Jo em quedo amb la Garrotxa i el seu paisatge volcànic, la Fageda, la Vall de Bianya i la Vall d’en Bas,… Aquests dies he tingut l’oportunitat de visitar molts pobles de la zona i són maquíssims. Et recomano, sobretot, els Hostalets de Bas.

  3. Del Ripollés t’has deixa’t de dir que té una xarxa de transport públic força bona, on tots els pobles estan units pels autobusos. Ideal per a gent sense cotxe!
    Sense cap mena de dubte una de les millors comarques de Catalunya per visitar a l’estiu!

  4. I no ho pots esmenar? En tot cas, potser et pots tornar a inscriure amb el nom correcte (o és que ja s’ha acabat el període d’inscripció?).

    Conec alguns dels indrets que expliques per anar a passar uns dies aquest estiu i tots són bones opcions. La proposta de fer alguna sortida a la muntanya és força interessant. Caminar, respirar aire net i dormir per la nit ben frescos és d’allò més reconfotant.

  5. M’ho apunto per fer algun “extra” de cap de setmana al setembre. Ah, i des del meu profund sentit de la desorientació, moltes gràcies pel format pdf dels itineraris (tinc una facilitat espectacular per perdre’m😀 )

Deixa un comentari

