El festival de les aus

Per diversos motius (familiars, de feina, estudis… sembla que tots s’hagin posat d’acord) no puc actualitzar com voldria el bloc i amb la qualitat que m’agradaria ja que suposa una feinada d’un cap de setmana sencer (fer l’excursió, escriure la ressenya, fer la fitxa tècnica, buscar un mapa si s’escau, classificar les fotografies…). Així que segurament m’acomiado de cròniques fins mínim abans de Nadal, que ja està al caure! Però això no vol dir que no us pugui per uns posts sobre les informacions que m’arriben d’activitats relacionades amb la natura!

Espero que els que tingueu pont pugueu aprofitar-lo i fer una escapada! Jo normalment pel pont de la constitució marxo a l’estranger (excepte enguany), perquè fer turisme amb fred no em molesta i a més, té el seu encant. Però pels que volen una aposta més econòmica us deixo aquí una recomanació per aquest pont (i no cal que tingueu pont per gaudir-la, ja que les activitats són independents i es fan en dies separats).

Pit-roig

No sóc gaire aficionada a les fotografies d’ocells, i tinc molt poca tècnica, així que això és del millor que us puc donar (imagineu el nivell!!). És un pit-roig (si no m’equivoco) que vaig fotografiar a Montserrat.

Es tracta del Festival de les aus! Tota una sèrie d’activitats que ens permetran conèixer de més a prop el fascinant món dels ocells. Algunes són activitats gratuïtes i d’altres de pagament. Podeu consultar la programació aquí i aquí.

Cal destacar que aquest títol ha suscitat un intens debat sobre si la terminologia correcte hauria de ser au o ocell. La veritat és que jo no tinc cap criteri personal definit, alguns diuen que és millor utilitzar ocell perquè és més proper al llenguatge de carrer i ambdues terminologies són correctes, i altres pensen que hi ha diferències en la taxonomia. Vosaltres teniu alguna opinió al respecte?

Si penseu quedar-vos-hi més dies penseu que podeu fer una excursió, totes col·laboracions del bloc, en tenim de tres proposades, en teniu dues de fàcils i l’ascensió d’un 3000 per als més agosarats. Podeu veure les cròniques aquí.

Ja ens direu en tornar si heu fet servir alguna d’aquestes recomanacions i si us ha anat bé la informació i les cròniques!

I vosaltres, ja teniu el cap de setmana programat?

6 responses to “El festival de les aus

  1. M’alegra que linkis excursions a Aigüestortes. Mira que és maco!!!

  2. jo també prefereixo “ocell”, “au” sembla que t’hagis fet mal xD

  3. Doncs que vagi molt bé tot el que hagis de fer i que t’aparta transitòriament del Bloc.

    En a mi em va bé, au i també ocell.

Deixa un comentari

