shhht… dimecres muts

Últimament no publico posts de ressenyes, no tinc temps per posar-m’hi i m’embolico amb nous projectes! Aquí va l’últim!

No sé on va néixer la iniciativa del projecte, però el projecte consisteix en publicar cada dimecres una fotografia, sense paraules, d’aquí el nom del projecte, que originalment s’anomena “Worldless Wednesday – WW” (sóc la número 291). Naturalmentemamà s’autoproclama la creadora del projecte en la versió en castellà, miércoles mudo, però en ser un projecte en el qual les paraules no cal que siguin presents, he decidit també participar-hi.

Sóc aficionada a la fotografia, però he de ser sincera i encara no m’hi he posat seriosament a formar-m’hi, de fet, tampoc no ho he fet de forma poc seriosa. Vaig fer un curs de fotografia de natura a la universitat, del qual recordo ben poc, i ara m’he apuntat a un curs online… no ho sé, aniré fent a poc a poc.

De la mateixa manera també hi ha altre iniciatives en català, com per exemple, la duta en marxa pel gairebé recent nascut bloc “Som al Sud” en què publiquen “Els dilluns fotogènics“, però encara no han consolidat el projecte com un intercanvi entre blocs. Des d’aquí animo a les autores a fer-ho! Jo seria la primera participant!!!

La web en anglès no sé ben bé quina temàtica té, però la versió en castellà té una clara majoria de blocs dedicats a la petita infància  espais i recursos en la criança, la lactància… i clar, no s’adiu al meu bloc! Però he volgut adaptar-lo mentre em deixin. Us exposo el que vull fer:

La meva idea és publicar cada dimecres ( si puc) una fotografia relacionada amb el món natural, amb aquells paisatges que podem gaudir lluny de la ciutat, aquells racons que descobrim quan anem d’excursió,… com que no puc escriure, tot serà que vosaltres aporteu al post les sensacions que us transmet la imatge o si podeu endevinar de què es tracta o on està feta, així que necessito la vostra col·laboració!!! Espero que em pugueu ajudar!!

Avui no hi ha foto perquè us presentava el projecte…

Fins dimecres que ve!!!

8 responses to “shhht… dimecres muts

  1. Genial que t’hagis afegit a aquesta iniciativa!!! Seguirem de ben a prop els teus dimecres muts!!!
    Ah! ens apuntem la teva idea pels Dilluns fotogènics!😉

  2. No m’estranya que no tinguis temps per fer excursions; et passes el dia ficada en projectes d’altres blogs!!!! jajaja. Igualment, segur que tens alguna ressenya amagada i llesta per sortir a la llum.

  3. una foto i sense paraules? d’això en dic llei del mínim esforç…

  4. No pares! Constantment ens expliques noves línies en que diversifiques el teu bloc…

  5. Sembla divertit. A veure amb què ens sorprens dimecres que ve.

Deixa un comentari

